Coldplay till Sverige, igen!

Herregud
Ni kan inte ana det
Jag kan inte ana det (!)

Emelie kom med överaskande nyheter idag.
Den 22 augusti kommer Coldplay hit igen, för sista gången.
Biljetterna släpps nu på fredag och jag funderar starkt på en vistelse i Stockholm om lite mer än åtta månader.
Det är dags att skriva historia, igen!

För att tala sanning, så kunde jag faktiskt ana det.




Coldplay i Globen, 17 september 2008

Förlåt om jag pajjar ditt inlägg Sara men de du säger stämmer ej,Coldplay speler på stockholm stadium alltså är det utomhur, sweet// Emelie

Kommentarer
Postat av: sandra

åååh, visst satan är man given på den konserten!!!:D:D:D

2008-12-09 @ 19:18:06
Postat av: sop

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2008-12-09 @ 21:19:21
URL: http://sophan.blogg.se/
Postat av: bianca

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?! SER JAG I SYNE?:D JAG DÖR JAG SKA MED

2008-12-10 @ 00:22:44
Postat av: Nina

kan du skicka bilderna från den konserten till mig? skulle verkligen uppskatta det.

[email protected]

2009-05-17 @ 12:50:34
URL: http://blueroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0