elva tjejer och en julklapp

Var det så det gick till? Elva tjejer och en julklapp?
Nja.. inte riktigt, men ungefär. Vi var elva tjejer, men också elva julklappar, fast en julklapp var betydligt mer efterlängtad än andra.
Jag talar om johannas klapp till bytet. Det var en stor stor julpåse, som alla ville ha.
He he he.. En som var lite mer på den en andra var Sandra, som förövrigt fick den till sist.
Jag kunde inte skrattat mer. Den stora stora fancy julklapps påsen innehöll fyra paket, där det låg 4 tia lotter i.
Där fick sandra! Jag skrattade som aldrig förr. Skadeglädje är det roligaste.

Annat som folk fick var en jätte fin alamnacka med alla tjejerna på en månad, samt en gruppbild. Jag vart november hihi! Martiniglas, drinkböcker, uppdragsböcker, smycken, smink..
Jag fick ett jätte fint armband från indiska. Guld och svart, läckert!

Nej, nu lär jag börja avrunda kvällen. Imorgon ska jag ju iväg och gymma, med en instruktör! Det är första gången och ska bli riktigt kul.


Kommentarer
Postat av: JAANA

Sv: Haha jo folk säger ju det.. Tyckte också att den var jätteful, men nu har jag vant mig ;) lite halvt originellt och mysigt!

2008-12-21 @ 22:19:17
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0