en rolig sysselsättning

Ni anar inte hur trött jag är i kroppen, men det känns så skönt också.
Ser fram emot klockan åtta för då visas beverly hills och efter det kan jag lova att jag somnar direkt. Ska bli så skönt.

Jag har spenderat hela dagen med sofie. Vi har bara tagit det hur lungt som helst, färgat hennes hår och jammat lite. Tänkte ladda upp en film på vår impuls låt som vi spelade in.  Vi är inga perfektionister och nu i efterhand inser jag hur otakt och obalanserat det låter, men whatever! vi hade en rolig dag och en rolig sysselsättning. Enjoy!



Pusskram
Sara

Kommentarer
Postat av: sop

fettt läskig lååt!!

2008-12-23 @ 22:32:19
URL: http://sophan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0