engine engine number nine

- Roger miller

Alltså gårdagen var ju för kul! Hippie-förfesten hos Bianca var verkligen fem stjärnor! Alla såg otroligt roliga ut, och speciellt creeds till Selina som verkligen kom från 70talet.
Det dracks, åts tårta och massa godsaker och det dracks lite mer.
Lite mer, lite för mycket. Lite äldre, lite bättre.

Väl på krogen blev vi någolunda uppdelade. Jag for till konrad och raggade upp en viss michaela som fixa vip, creeds! Där inna mötte jag upp bland annat soph, elli och emz.. De andra tjejerna gick till Silk och hade förhoppningsvis en super vistelse där. Kvällen innehavade lite för mycket alkohol. Sliskig cider som det blev lite för mycket av. Men äsh?! I stora drag hade jag super kul, och det var länge sen jag hade kul på krogen. Till och med fötterna mår bra. Klackarna på nio centimeter är lite lite lite höga.

Bussfärden hem är alltid lika givande.

Idag vet jag dock inte vad.
Vet att jag borde städa mitt rum och äta chips. För jag är sugen på det.
Annars vet jag inte vart ska ta vägen! Hjäääälp!




Emma & Ellinor


Mathias och jag


Sophie jag och Ellinor

Sen hittade jag även denna bild från Silk...


Bianca, Färjan-håkan och Sandra

Kommentarer
Postat av: sop

hahah håkan!!

2008-12-06 @ 14:35:59
URL: http://sophan.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha håkan var väl för klockren :D

2008-12-06 @ 15:28:04
Postat av: sandra

håkan my frieeeeend;-)

2008-12-06 @ 20:02:07
Postat av: Emma

HAHAHAHA håkan <3

2008-12-06 @ 20:12:49
URL: http://ekallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0