För exakt ett år sedan..

För exakt ett år sedan var jag påväg till thailand. Tiden går så himla fort ju!
Hade inte vart helt fel att vrida tillbaka tiden ett år.
Tankarna har flödat kring om vi ska åka igen. Dock så sprack dom då pappa hittade nyss hus.. och påtal om det nya huset, imorgon får han nycklarna!

Ska alltså åka dit imorgon och kolla, jag har ju aldrig vart där än, men har hört att det är mycket som måste fixas innan flytten!

Tillbaka till Thailand. Det var ju för underbart. Vädret svek inte en dag, förutom någon timme ibland då det kom några skurar. Men vad gjorde det? ..och för att inte tala om maten. För god, och för nyttig, tro mig! Rena "rensa-själen" kuren. Två veckor i thailand, två av de mest uppskattade veckorna år 2007/2008.

Pusskram
Sara





Kommentarer
Postat av: Lejonstrand

Haha, jaa, sparar jag in på klädpengarna så måste det bli väääldigt bra julklappar i år :P

2008-12-08 @ 11:19:59
URL: http://lejonstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0