Godmorgon fellows

Vet ni vad?
Idag när jag läste Vlt (Västmanlands länstidning) så blev jag kvar på en ganska speciell insändare. Hon påpekade att alla började julpynta för tidigt. Alldeles för tidigt.
Sedan fortsatte insändaren med att förklara när hon började med pynten och när man skulle börja med det.
Alltså, herregud. Jag menar.. man får väl förfan börja julpynta när man vill? Jag kan börja i oktober om jag vill.

Hatar när folk tror att just dom har rätt när det gäller saker som är upp till en själv!




Julpynt redan i juli?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har julpynt året om varför ta bort det lixom? haha :D

2008-12-09 @ 09:39:10
Postat av: Lejonstrand

Sv: ja, centralt funkar än så länge iallafall, slipper åka buss till skolan och mataffärer, och har nära till tåget om jag får hemlängtan :)

2008-12-09 @ 14:56:09
URL: http://lejonstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0