Hellooo

Har varit på resandefot heladagen och nu har jag äntligen landat hemma hos mina kusiner i södertälje! Min kusin filip har nämligen gått och blivit tonåring haha.

Igår var väl för kul det var inte för mycket dricka inte för ont i fötterna inte för mycket fyllekäk men det va för kul :D Men en sak som va negativ va att jag gick och sms:ade med Hanna under kvällen alltså jag kollade inte vart jag satt fötterna utan bara på mobilen. Det resulterade i att jag gick rakt in i ett bort så jag fick värsta mega bulan på smalbenet! Fy fan vad ont det gjorde/gör!

Nu ska jag kolla på tv med min kusin :) Ha de gött!

ps: Grattis på namnsdagen Niklas :D<3

/ Emelie

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha är de mount everest som dunkar eller;) var för trött för att svara på smset du skicka igår:P

2008-12-06 @ 23:28:59
Postat av: sandra

hahaha är de mount everest som dunkar eller;) var för trött för att svara på smset du skicka igår:P

2008-12-06 @ 23:29:40
Postat av: Emelie

haha jaa fetin blåmärke har det blivit nu xD

2008-12-07 @ 20:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0