if you talk to much my head will explode

Shoppingturen på Ikea var givande.
Kom hem med två julklappar, känns lite skönt faktiskt.
Väl till maten.. väldigt mycket folk på Ikeas resturang, så vi började tveka lite.
Köttbullarna må vara goda men vi hamnade på Maxhamburgare istället.
Det var super gott och så värt! Hade dessutom raggat till mig 60 kronor i rikskuponger av pappa
så det blev nästan helt gratis för mig! Tack!

Imorgon är jag ledig.. nästan.
Har en lektion och det är idrott. Jag som åkt på ett inflamerat knä kan ju inte vara med men det vet inte min lärare om, så lär gå dit och berätta det. Suck. Om jag har pengar kanske man ska gå och sola imorgon?! hm, så dåligt för kroppen min..

Pusskram
Sara


Kommentarer
Postat av: Lina

Så otroligt mysigt med juletider! :)

2008-12-02 @ 21:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0