Nostalgi

Jag vet att det blir en hel del videoklipp osv. Men, good times are killing me - modest mouse Alltså.. genom att kolla tillbaka på mitt liv så mår jag som bäst.
Det är kul att se hur annorlunda man tänkte. Hur smart vs dum man var. Hur modig man var, och framförallt vilka drömar, eller ska jag säga förväntningar, som man hade.

Här följer ett fy jävla drag. Spelade en grönblå telecaster i ett punkband. Det spelar ingen roll hur det låter idag. Vi hade kul. Vi uppfyllde våra drömar. Jag älskade att stå på scen, och älskar fortfarande.
Att spela en grönblå telecaster i ett punkband är nostalgiskt, och de är väl för underbart att veta att man åstakommit något, någon gång.. vare sig det klickar idag eller inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0