Shoppat på röda korset

Idag efter skolan gick jag förbi Röda korsets secondhand butik. Lika bra att gå förbi där med jämna mellanrum och kolla in om dom fått in något "nytt".

Dagen till ära så hittade jag
- en mörkbrun fejk pälsmössa för trettio kronor. Den ser ungefär ut såhär:


- en hårklämma med en stor röd rosett på. Perfekt inför jul! Tio kronor fick jag ge för den.
Såhär hade jag tänkt använda den ungefär:



Några uppdateringar om hur det går för min data finns fortfarande inte. Kan möjligtvis vara ett virus vilket gör att den inte går att starta, men sedan har den "levt" i fem år också så det var väl på tiden.
Som tur är så äger vi cirka 5 datorer, men frågan är om man orkar koppla ihop en stationär.


Kommentarer
Postat av: F E B B

Tusen tack! Ja den är riktigt snygg, det tycker jag med =)

2008-12-16 @ 16:41:21
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0