Vedugnsbakad pizza

Yes!
Efter vi vart i det nya huset så bjöd far min ut oss på mat!
Vi gick till Al forno, nere på stan, och åt vedugnsbakad pizza!
Fy i himmlen va gott det var. Jag tog en med räkor, vitlök och basilika. Minns inte namnet på den men riktigt gott var det. Till det tog jag också en stor stor cola. Jag är så inte värd det, men somsagt, whatever!

Nu tänkte jag bara chilla framför tvn.. om det går något bra på tv ikväll! Hoppas


Pusskram

Sara


Inte riktigt såhär såg den ut, men den va stenugnsbakad iallafall!


Kommentarer
Postat av: Angi

gosh va gött! Själv så fick man bara pannkakor.. men det r inte så dåligt de heler!

2008-12-08 @ 19:39:10
Postat av: Anonym

mums!

2008-12-08 @ 20:33:12
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0