Inne och ute



Inne - Vänligt folk
Nyss när jag skulle hem från stan ställde jag mig och väntade på bussen i busskuren. Det nästan spöregnade, det var kallt och mörkt. Hade precis ätit spicy så var otroligt mätt. Allt kändes alltså ganska tungt. Jag räknade mina småpengar ihopp om att jag slapp spräcka en hundring. Dock så hann jag aldrig räkna klart dom då en tjej sa "Här! Ta den här". Hon gav mig sin gamla bussbiljett. Vänligt folk borde det finnas mer av!

Ute - Dubbel moral
Finns det något värre? Man tänkter inte på det så ofta, men ibland kommer det så tydligt. Folk med dubbel moraler, specielt under alkoholens sista timmar. Dem förändras och blir annorlunda. Deras "riktiga jag" träder fram. Skippa dubbel moralen och stå för din åsikt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0