10:46

Godmorgon!
Jag hade ställt klockan på halv elva för att inte sova bort hela dagen. Känner mig riktigt trött och sliten. Att köra bil tar på krafterna! Åkte somsagt till örebro igår. Höstkonserten på sofie och johannas skola var inte alls så bra, men alltid kul att komma iväg. Vi gled till max. (Örebro har förövrigt världens coolaste max). Den låg precis vid någon Arena, där en fotobolls match förövrigt spelades igår, så man kunde sitta och äta och kolla från fönstret, som för övrigt var hela max typ. Precis utanför mega fönstret var själva planen. Det var ganska grymt.

Kvällen flöt på och vi stannade kvar ett litet tag. På vägen hem svängde vi förbi kungsör och träffade några kompisar en stund. Det blev en lång dag. Har kört i princip hela dagen igår. Från klockan nio till ett. Det blev lite för mycket och jag var trött. Men men, idag är en ny dag! Antingen ska jag äta spicy hot eller festa litegranna kanske.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv ; JA, visst är den :) Den kommer ifrån Åhlens för 75 kronor :)

2008-10-25 @ 11:11:53
URL: http://itsallornothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0