a la 50

Blev lite skjutsande runt överallt idag med. Erbjöd mig med stolthet att hämta upp min brors kompis nere på stationen för att senare skjutsa dom till andra sidan stan. Till sällskap hade jag bianca och johanna, senare joinade även selina oss ett tag. Vi åt hamburgare och gled runt i bmw:n som om vi levde på a la 50-talet. Rock n roll music spelades och livet lekte.

Nä, men det var trevligt och skön tidsfördrivning. Nu när jag väl är hemma känner jag lite stress dock. Vi har främmande och jag har precis duschat och springer runt i mjukis samtidigt som jag dricker champagne. Måste ju fira va! Ska snart äta middag och efteråt fixa mig och vänta på sophie. Vi ska iväg till emma sen eftersom att hon fyller år på tisdag.

Laddar upp lite bilder från sophie, från igår:








Kommentarer
Postat av: manuela

älskar halsduken på bilden längst upp;)

2008-10-25 @ 18:53:55
URL: http://maanuelas.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hehe jo det har det verkligen varit.. :) Vad är det som ska firas med champagne ikväll då ?

2008-10-25 @ 19:04:26
URL: http://colinaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0