BIO: Patrik 1,5

Bio: Patrik 1,5

Var alltså igår och såg Patrik 1,5. Handlar om ett gay.par som ska adoptera ett barn. Efter flera omständigheter har dom blivit lovade "Patrik 1,5". Då det dyker upp en 15-årig kille vid namn Patrik blir dom förvånade och problem uppstår. Filmen utspelar sig sedan för detmesta i området där dom bor. Jag kan säga att det var verkligen en av de bästa filmerna jag någonsin sett på bio. Tårar blandat med skratt. "Jag blir så rörd"

Det skulle kännas konstgt att jämföra Patrik 1,5 med Morgan pålsson - världsreporter, då jag tycker att den filmen är awesome. Det är två helt olika handlingar, men riktigt bra! Ni kommer inte ångra er.


Patrik 1,5 på Sf-bio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0