Blogg.se strular

Jag har försökt här en väldigt stor del av eftermiddagen att skriva ett blogg inlägg, men icke sa nicke, det har inte gått nå vidare bra då blogg.se strulat en ganska lågn tid. Det kan va min data, det kan också vara deras portal.

Iallafall, nu verkar det fungera korrekt så tänkte bara säga att idol igår, för bra Lars är så go att man nästan vill adoptera honom med som alla vill adoptera lilla johan. Lars är väl dock 28 år eller något, men men! Ikväll väntas en efterlängtad maskerad! Ska bli så kul, och bilder kommer defenetivt upp efter helgen som gått!

Andreas: Jag tycker att det är härligt att få höra dig sjunge en så pass stark låt som du bara kan sväva ovanpå. Vad jag därimot skulle vilja se lite mer utav är leendet. Du är ju en charmig kille, ellerhur?
Peter: Vad tycker du om att le?
Lars: Jag ler när jag har roligt..

 Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0