En mörk dag

Vaknade imorse av att mor min väkte mig. Klockan var 07.25 och jag började 08.10. Försov mig alltså nästan. Snabbt på med kläder och frukost.
Väl i skolan hade vi två lektioner, vilken innebärde att vi slutade vid 11. Attans, jag som hade körlektion 15.40. Det ledde till att jag och Bianca spenderade cirka fyra timmar på bibloteket. Där åt vi godis och spelade in roliga filmer. Tänkte bjuda på någon lite senare ikväll kanske! ;)

Somvanligt, en paus från allt plugg. Lite uppdatering kommer senare. Nu väntas mat - potatisgratäng och lövbiff. Känner hur gott det luktar, blir ju sååå hungrig! Dagen har vart mörk. Och nu är det fortfarande mörkt.
Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0