en riktig slapp-söndag

Vaknade upp i morse av en längan till Max. Maxhamburgare. Plockade upp anna och begav oss senare till sofie och cherie. Därefter gick vi och åt mat på max, där vi blev kvar i cirka två hela timmar. Riktigt gott med maxmål faktiskt. Det var inte igår! Efteråt fortsatte vi vår slappisdag på Maxi. Spenderade ungefär 30 minuter till att leta efter filmer som sofie skulle köpa. Hittade tre stycken, varav vi kollade på en senare på kvällen. Fröken Sverige blev det. Sjukt starkt tema.. dock riktigt skämmig ibland om jag får säga det själv. Pausade med att checka one three hill. En riktig slapp-söndag helt enkelt.

-duscha
-engelskaläxa
-idrottsarbete (orkar inte) Ingen chans att jag ställer mig och styrketränar nu direkt..

Ännu en helg är över. Tuff, tuff, tuff vecka framför. Ush!

Imorgon händer det grejer enligt emelies och min projektplan. Vad som sker återstår att se! Dethär behöver rustas upp.
Kram Sara

Kommentarer
Postat av: britta

va fint de va här uppe med "borden" eller vad det heter:D

2008-10-13 @ 18:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0