en stooor paus

En riktigt stor och lång paus i pluggandet behöver jag nu. Frågan är den om man har tid? Tid är pengar.. ha ha ha helt vilsen och lost men skolan tar verkligen kol på mig!

Idag var en bra dag. Yttligare ett steg till närmare höstens mål!

Förövrigt så vill jag ge creeds till sophie samt nikko. Sophie på grund av att hon rekomenderade mig om en super fin låt från nikko. Sen nikko då som producerat den. Det är det bästa på länge. Synd bara att det är hemligt än så länge. Den som väntar på något gott..

Jag väntar och jag väntar.. klockan tickar, känns som om man inte kommit någonstans med plugget. Ska övningsköra. Kollar ut. Kolsvart. Känns bra? Är också hungrig.. vill ha nyttig mat! Vad blir det.. förmodligen hamburgare eller pizza. Döööö!

Nu måste jag tyvärr anse att min stora paus är slut. Back to buissnes..


(förövrigt kom jag på att nu har jag helg. Imorgon är man ledig. Då ska vi iväg till hummelsta och köpa lite godis förhoppningsvis. puss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0