Idag är det halloween. Har man märkt det? OM man inte har märkt det..
Alla människor, framförallt svenskar, är så himla tidsanpassade och ska vara ute med allt i god tid. Redan nu finns julgranar, julpyssel, juldekorationer, tomtar, rött och grönt, guld och silver etc. ute i butikerna. Vart tog halloween vägen? Man skippar helt enkelt det man har framför näsan och blickar istället frammåt. "Det är ju faktiskt bara 2 månader kvar till julafton, men det är också 2 dagar kvar till halloween". Äsh! Några halloweensaker har jag väll stött på men det är inte lika stort idag som det var förr..

Jag undrar om det kommer några vackra häxor över idag på lite "trick or treat"? Hoppas hoppas..


Kommentarer
Postat av: Jaana

Svar: Jag tyckte att filmen var hur charmig som helst, men jag gillade aldrig Sven.. Därför tyckte jag att det var lite dåligt med slutet att han kom tillbaka ^^

2008-10-31 @ 10:05:48
URL: http://thejaana.blogg.se/
Postat av: Mia

haha, det är bra. dansa på! :D

2008-10-31 @ 10:25:03
URL: http://lejonstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0