Fööör bra...not

Nu blir jag trött, trött på att internet fungerar sjukt bra 04.00 på natten men inte över huvudtaget på dagen!? Ska jag behöva ställa klockan och gå upp mitt i natten för att blogga?

Nej nog tjat om värdelösa internet anslutningar, ikväll va jag ute det va kul, fööör kul. Hoppas jag överlever morgon dagen!!



Ps. Förlåt Niklas för att jag har drygat och skickat minst 30 sms till dig. Men fan sååå kul att väcka dig bara för att jag vet hur arg du blir hahahah puss på dig :D :D

Emelie

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: rätt ofta, och då menar jag typ "ha en bra dag!" när man skrivit att man inte mår bra osv. då blir jag bara irriterad och raderar kommentaren! :P du själv då?

2008-10-30 @ 10:17:04
URL: http://undergroound.blogg.se/
Postat av: Linda

sv: precis, och dom flesta gör det för att få besökare. och det irriterar mig ännu mera faktiskt :/

2008-10-30 @ 10:35:28
URL: http://undergroound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0