Forever living har fixat webshop

Nyss vaknat.. somnade åter igen efter skolan. Riktigt skönt, dock fortfarande utmattad och trött på att behöva skriva svenskan. Har iallafall hittat en engelska bok att läsa "The pearl" by John Steinbeck. Suger säkert.

Till min förvåning hade jag fått ett mejl. Det var från Annelie, där hon tipsade om att forever living äntligen fixat webshop! Wiho. Forever living är alltså det omtalade aloe vera företaget. Förvånad över hur bra produkterna egentligen är. Jag är totalt fast i aloe vera läppsylen. Bättre än vanlig läppsyl, snyggare än läppglans.. typ! Vilket som så tyckte jag att det lät riktigt smart så tummen upp för det! Sidan samt produkterna kan ni se här: http://myaloevera.se/460000604902/hem

Bara en dag kvar i skolan nu.. sen helg! Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Selina J.

Tum up for aloe!

2008-10-09 @ 17:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0