förlåt förlåt

Enligt "schemat" idag så stod det att jag skulle ta hand om något slagt "mattips/se vad jag ätit idag"- inlägg. Då jag endast ätit en billys panpizza + subway så kändes det inte så lockande.
Såklart har man en baktanke. Imorgon ska jag ut och äta tillsammans med min far. Vad det blir vet jag inte. Vet iallafall att det blir något mer vettigt än en panpizza.. så, jag tänkte skjuta upp "vad jag ätit idag" tills imorgon på grund av alla omständigheter. Hoppas ni ser fram imot det, imorgon alltså.

Kan berätta lite kort om kvällen. Var och såg Patrik 1,5 med sophie. För bra film. Verkligen något i min smak. Rekomenderas högt. Efteråt mötte vi upp andre och begav oss till nån liten fest. Jag "stayed clean" för imorgon ska jag somsagt köra bil. Klockan är ett, jag är hemma, hungrig och trött. Godnatt


Kommentarer
Postat av: louise

Patrik 1,5 riktigt bra film alltså (;

2008-10-19 @ 09:11:18
URL: http://loux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0