Fredag kväll

Även fast man har vart ledig en hel vecka nu så uppskattar man fortfarande fredag lika mycket. Ikväll ska det festas! Kim plus yttligare två 20åringar firar deras födelsedag på cityrelaxen ikväll. Jag, sophie och sofie ska dit. Först får vi skjuts hem till min farmor där vi förövrigt ska spendera natten. Lite senare ska vi till Stina på förpärla sen åker vi tillsammans med hennes vänner till festen.
Jag ser fram emot ikväll, det ska bli kul! Hoppas bara sofie blir lite mer pepp, vad har hänt? Med lite alkohol i kroppen så ska vi nog se att hon kommer igång.

Hoppas alla får en trevlig halloween-kväll! kram


Kommentarer
Postat av: Isabella

Får lov att säga detsamma idag jag då! :) Så, ha en trevlig kväll!

2008-10-31 @ 16:08:54
URL: http://iisabella.blogg.se/
Postat av: bianca

svaret: lite brunare, men jag hade inte råd med hårfärg visst:p

jaaaaeeey mm:D

hoppas det blev festligt igår:DDD

händer ikv?

2008-11-01 @ 12:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0