Gårdagen

..var och blev en riktigt lång dag!

Började kvällen/eftermiddagen med After Work på Blue Moon Bar. Det var ungefär jag samt mina vänner och ett gäng 40plusare på 1600 stycken. Ganska mycket folk ute med andra ord. Kvällen bjöds på drinkar och gott för 33kronor styck. After work på bmb är alltså något att rekomendera alla fattiga studenter!
Senare gled vi till konrad där det var mindre kul. Efter att ha "festat" sen 6 så kände jag mig ganska sliten så kvällen fick avrundas med lite mat runt 1 slaget. Mina fötter värkte och värker fortfarande. Kan även nämna att det var första gången jag gick till konrads nattklubb, kan också säga att det var sista. Hihi, skoja! Jag hade varken några förväntningar eller dissar. Mysig miljö.

Jag fotade lite igår, dock inte okända människor. Men fick ihop 3 bilder på kvällen, samt 2 under dagen. Västers streetstyle är på ingång.

Anledningen till denna tidiga uppstigning är att jag och sofie ska ner på stan. Ha en bra dag! Krams Sara



Gamla skolkompisar: Adam, Alex, Sophie, Sara, Anna




 


Anna och Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0