Godmorgon onsdag

Godmorgon, godmorgon

Ikväll dyker det upp streetstyle bilder! Jag och emelie ska ner på stan idag och fota hade vi tänkt. Får hoppas att det är lite unika folk ute på gatorna då. Ryktas om en enorm dimma. Hur ska det gå att cykla till skolan?

Igår efter att jag pluggat ganska länge så unnade jag mig med två avsnitt av greek. Jag har haft ett väääldigt långt uppehåll av den serien. Back on track så att säga nudå. För bra!

Ha en fortsatt trevlig morgon och förmiddag och eftermiddag.. och kväll också.


Kommentarer
Postat av: Den Riktiga Alexander

skriver en kommentar här, ingen aning om hur man svarar;) "farang food" är svensk mat här nere:)

2008-10-19 @ 10:19:07
URL: http://denriktigaalexander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0