Gokväll

Det blev till att övningsköra trots att det blev lite senare än vad jag förväntat mig. Gick hyffsat bra ute i mörkret!

Till min förvåning då jag skulle kolla blondinbella's blogg såg jag att hon fått över 2000 kommentarer!! Hur är det möjligt? Okej, hon är ju faktiskt en av sveriges flitigaste bloggare. Sjukt mycket creeds till henne. Egentligen önskade jag att alla två tusen gled in här också men det är väl mindre tro värdigt idag iallafall.

Kollar på "du är vad du äter". Man blir ju så otroligt pepp på att ta tag i sitt liv höll jag på att säga. Nej men ta tag i träning och allt godisätande. Bra start. Åt nyss maxmål. Imorgon väntas humelst godis. He he he åter igen.. Efter helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0