Halkan i Eskilstuna

yes, nu har jag gjort det! Det var väl på tiden kan man säga.. En hel dag med körskolan. Ungefär 4 varv runt kolbäck och femtusen omkörningar då alla fem elever skulle övningsköra på vägen dit. Väl framme i e-tuna var det halka som gällde. Nervös för ingenting! HERREGUD, det var ju hur kul som helst. Ensam i bilden, gasa som fan,  lyssna på p3 hur högt man ville osv osv.. det var skoj. Därimot lite svårt. Men, nu var det avklarat. 1 av 3 moment så att säga..



När jag vaknade imorse kände jag mig ovanligt pigg.. under dagens gång har snuvan kommit trappande, nu är jag i stort sätt sjuk. Jag har åkt på "viruset" som alla i klassen hade för cirkus en vecka sedan. Fan va det är dåligt. Har inte råd att missa mer skola..

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på lite television. Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0