kväller

vilken dag
vilken dag
vilken daaaag

internet har inte fungerat under hela dagen heller. surt.
fast jag har iofs inte vart hemma så det har inte gjort mig något, därimot så har det ställt till det på bloggen då uppdatering är utom synhåll.
Lånade pappas bil hela dagen, strosde rund och inhandlade lite grejer på hälla och i hummelsta (godis). Har även repat med bandet, nästan, emelie var inte där men vi andra lirade ltie. Det gick bra och det var super kul att "svänga loss". Nu är klockan redan kvart över nio. Egentligen vill jag sova, men... alltid ett men, jag borde plugga, men... hehe igen, jag ska nog cykla över till sophie och äta lite chips först. Något bra på tv ikväll må tro?

Idag är ingen vanlig dag, för idag är Emmas födelsedag. Arton höstrar, yey! Dessutom tattuerade hon sig idag. Gudomligt. Fantastiskt.

Undra om mitt internet kommer fungera när jag återigen kommer hem senare ikväll? Tro inget.. ha inga förhoppningar osv. Så, godnatt och farväl. Troligtvis blir det dålig aktivitet här imorgon dag också.

Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0