Kvällspromenad

Jag var nyss ute på en kvällspromenad. Bianca hade "bombat" över lite ny, fräsh, musik så jag kände mig hur pepp på promenad som helst!
Vandrade också förbi mormor och morfar. Alltid lika trevligt.

Imorgon är en lång dag med mycket att stå i. Först och främst är det skolan som gäller. Efteråt ska jag och sofie åka till replokalen och jamma lite. Hon har ju skaffat en bas nu, så nu blir det förändring! Jag ska också övningsköra efter det. Sedan kommer klockan vara ganska mycket, då väntas en jätte jätte trevlig kväll med religions-plugg. Länge leve livet! Musiktips kommer ju också att dyka upp imorgon eftersom att det är tisdag.

Godnatt, och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Maja

Usch, vad duktig du är som är ute och går, går med min vovve det han måste och lite till. Men sällen för att gå, bra att någon håller formen :D !

2008-10-20 @ 21:45:55
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/
Postat av: Maja

Usch, vad duktig du är som är ute och går, går med min vovve det han måste och lite till. Men sällen för att gå, bra att någon håller formen :D !

2008-10-20 @ 21:46:01
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0