och så tar vi tag i vardagen!

För någon dag sen lovade jag mig själv och andra att "detta är sista dagen jag jag skiter i skolan / lektion pga anledningar" så.. idag mår jag faktiskt lite bättre än igår, iallafall nu efter en varm kopp thé. Somsagt, jag går till skolan trots min sjukdom.. ha ha skoja ingen sjukdom, trots min förkylning osv.. smitta den som vill bli smittad. Har inte råd att vara borta från skolan något mer.

Resten av dagen blir det nog sängen, nässprayen och tv'n. Inte lång kvar nu på tal om ingenting.. Kram sara och godmorgon!

(för att inte låta allt för negativ så kan man ju se det såhär att halva veckan har gått och torsdag innebär cirkus 3 timmar skola samt fredag som är en ledig dag för oss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0