Söndag

Oh, gårdagen! FÖR kul, verkligen!

Dock den oändliga väntan på sophie så kom vi till emma runt tio. Började med lite chill i hennes rum och avslutades med 80tals musik tillsammans med hennes föräldrar uppe i vardagsrummet. "Sara, du och jag skulle kunna ha en hel kväll". Vuxenstämpel på mig då jag kunde heeeela mettes partyskiva.

Jag hade iallafall en hel cool kväll tillsammans med mina vänner. Bilder kommer senare idag!
Ikväll ska jag spela bingolotto hos mormor och morfar och sophie skulle också följa med.









Tack Sophie, Ellinor, Emma, Mattias, Christian, Mette och Klasse för en trevlig kväll ;)


Kommentarer
Postat av: flashinglights

gud vad jag känner igen dig! vart bor du?

2008-10-26 @ 16:49:49
URL: http://flashinglightss.blogg.se/
Postat av: Emma

tack själv!

2008-10-26 @ 17:27:26
URL: http://ekallander.blogg.se/
Postat av: Torverud

Mathias*

Till nästa gnåg :)

2008-10-28 @ 16:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0