Vart har alla tagit vägen?

Man tycker ju att Västerås är en såpass stor stad att ändå stan vore vara lite livlig. Då jag och emelie begav oss ner på stan för att fota streetstyle var det verkligen ingen passande alls ute. Okej, vad är en passande då? Det är inte äldre damer med rulator, och det är inte heller buissnes-women med kavaj. 12 åringar är kanske inte heller vad vi söker till vårt "streetstyle". Vi söker ungdomar.. jag antar att alla ungdomar är så otroligt flitiga att dom pluggar istället för att gå på stan.
Därför gör vi ett nytt försök på fredag!

Såhär såg iallafall jag ut idag:

:)

Skor från converse
Full proppad och tung väska från indiska
Strumbyxor antagligen från lindex
Kjolen kommer från MQ och tröjan från H&M
Jackan samt skärpet är secondhand och halsduken har min mormor stickat! 

Kommentarer
Postat av: Emma

fan va snygg du är sara.

älskar kavajen!

2008-10-16 @ 17:12:02
URL: http://ekallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0