Vilken dag

Vilken dag..

Jag gick till skolan. Stolt. Jag medverkade på idrotten - volleyboll. Stolt. Jag gick hem från skolan. Stolt. Jag pluggade religion. Stolt. Jag power-napa i 30 min. Skönt. Jag tränade på crosstrainen. Stolt. Jag bloggar..

He he he. Har "tränat" och rört på ovanligt mycket idag. Kanske någon slags energikick som kommit till mig? Vad det nu är så är det bra. Klarade mer än vad jag brukar göra på crosstrainen. Måste vart pga all peppande house musik! Nu efter en dusch känner jag mig helt utmattad.

Idag kom förövrigt inbjudan till balen! Äntligen är det vår tur. Äntligen och äntligen.. massa saker ska fixas och mycket pengar ska slängas ut. Men man gör ju det bara en gång. Riktigt fina inbjudningar, faktiskt fixade av vissa tvåor i skolan vad jag hört. Det är ju inte långt kvar alls till balen och inte heller till jullovet. Men först väntas ju höstlovet, det får man imorgon efter skolan! Hääärligt.




Julbalen 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0