you're not the only one

Emelie.. mitt internet har inte fungerat på hela dagen så vi sitter i samma båt!

Det är anledningen till denna dåliga uppdatering under dagen. Men vad ska man göra? Finns inte så mycket förutom att kanske gå över till grannen eller ett internetcafe. Men det gjorde inte jag.. nej. Men om jag ska va ärlig så känns det verkligen när internet inte fungerar. Man blir totalt rastlös.

Var iallafall på stan under förmiddagen med mormor och mamma. Hittade en top samt örhängen och ett armband tills på fredag då vi ska fira  bl.a Kim som fyller tjugo. Nu på eftermiddagen/kvällen överaskade jag och johanna min farmor i köping. Tog en sväng förbi henne och fikade. Sen hälsade vi även på puttes nya lägenhet. Där träffade vi lite g.a kungsörs-vänner, mattias, tompa och markus. Det var trevligt, men jag var mest hungrig.

Skulle tränat idag med elli och sophie men jag sket i det. Nu ska jag plugga, yippie!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Sugen på att tävla?:)

2008-10-27 @ 22:15:27
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0