Denna förbannade förkylning!

Jag har med all rätt att klaga på den. Jag lyckas aldrig komma undan all form av förkylning. Årstidskiftet höst/viner. Årstidskiftet Vinter/vår. Årstidsskiftet vår/sommar osv..

Anledning 1 - jag har otroligt dåligt immunförsvar
Försvar - jag försöker komma igång med träning men det resulterar i ännu en förkylning

Anledning 2 - jag äter dåligt
Försvar - har inget försvar..

Efter varje förkylning så blir jag peppad till att börja träna, äta nyttigt osv. Men allt det blir en sådan omställning i min  kropp att det resulterar i yttligare någon form av sjukdom. Jag som vill träna.. Får vänta någon vecka till. Ska sjukanmäla mig och ta en lång powernap.


Kommentarer
Postat av: elma

haha, precis så känner jag också! Sablans förskylning säger jag bara :(

2009-01-15 @ 18:06:20
URL: http://eeelmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0