dethär kommer ta tid

Idag är den stora dagen!
Nästan..

Ikväll ska jag bjuda på diverse snacks, kladdkaka och pastsallad. Ska nämligen ha mitt födelsedagsfirande här hemma en stund innan vi går ut ikväll.
Det blir trångt, tror jag och mamma. Sammanlagt tjugo tjejer ska komma och det kommer bli så kul!

Om ca. 8 timmar börjar dom "rulla" in, och jag har en hel del att göra.
- Egen pastasallad (skära grönsaker och koka pasta osv) och då till 20 st!!
- Vispa över 5 L grädde. Låter mycket, men det är inte så mycket.
- Baka två eller tre kladdkakor.

Nej, dethär kommer ta tid. Bäst att jag börjar ta tag i det.
Pusskram
Sara

Kommentarer
Postat av: kingen

åh, can't wait, är vrålhungrig här på jobbet. hoppas du har gjort mycket mat, speciellt till mig;) seeeees om 4 timmar:D

2009-01-10 @ 16:16:05
Postat av: Elli

Mums :D

2009-01-10 @ 16:55:56
URL: http://ellinorclevinge.blogg.se/
Postat av: Selina J

Jag tackar så mycket för det goda jag blev bjuden på. Mumsigt gott

2009-01-11 @ 00:30:02
URL: http://hairflipaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0