Jag kan tycka att 08 faktiskt har vart ett ganska bra år..

Det kanske är dags att uppdatera lite om gårdagen.

Kvällen började hemma hos Sandra. Där bjöds det på det ena och det andra. Förrätt - toast skagen. Huvudrätt - fläskfilé med hassebackspotatis samt peppar och bearneisås. Efterätt - någon form av pannakotta (stavning) med vitchoklad och hallon. Allt smakade riktigt gott så tack så er fina ansträgning tjejer. 

       

Efter middagen tog vi det lite lagom chill. Dansade, umgicks åt choklad. Jag tog med mig en halvuppäten paradisask.

     

Frammåt halv 12 begav vi oss ner på stan. Bussen tog sig en riktig tid och vi hann ner till tolvlsaget precis någon minut innan. På torget var det fullt med folk, och vi splittrades. Någon träffade en kompis åt höger, tre sprang rakt fram, en annan åt vänster och jag stod kvar i mitten. Hihi, inte riktigt så men på ett ungefär. Det jag vill komma fram till är att efter tolvslaget så kändes det, för mig, som om kvällen hade slutat. Somsagt, som ni läste i mitt förra inlägg så begav jag mig alltså hemmåt.

Jaha, då väntar ännu ett nytt år. Jag kan tycka att 08 faktiskt har vart ett ganska bra år. Jag har fått uppleva en hel del. Därimot om året har vart ett speciellt år kan jag inte svara på. Jag tänker inte ge er någora nyårslöften, för jag vet själv att jag vilket som ändå inte kommer hålla dom fullt ut. Jag tar dagen som den kommer, och imoron ska jag nog ta igen det jag inte gjorde igår.

Pusskram
Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0