Jag undrar om det finns vampyrer

Dethär är min absoluta favoritlåt just nu! Och vet ni vad! jag har sett Twilight. Jag gjorde det nyss och det är även därifrån låten kommer.



Det har ju pratats en hel del om hur pass snygg Robert Pattinson är, både utanför och i filmen twilight. Jag kunde inte hålla med. Jag fann inte intresset i att se han på en bild och sedan drömma mig bort. Men även jag har nu insett.. efter att ha sett han spela och agera, syftar på twilight, så är jag lika drabbad som alla ni andra. Robert är fy jävla snygg, rent ut sagt. Och så in i bomben charmig så att jag nästa dör. Jag kan inte förstå hur folk, speciellt Kristen Stewart, klarar av att leva sig in i sin roll om sin kärlek till en vampyr. Hon lär ju bli lika förälskad i honom som själva karaktären blir, samt tittarna.

Jag undrar om det finns vampyrer. Tänk om livet vore en film..
Blir en andra omgång nu. Godnatt kära läsare


Kommentarer
Postat av: sop

alltså jag ryser i hela kroppen ,, , slutar andas när jag ser han ochhör låten , fan , de här är det bästa somhänt på länge!

2009-01-18 @ 23:13:21
URL: http://SOPHAN.BLOGG.SEs
Postat av: Sara Lennstrand

håller helt med din beskrivning om att han inte var snygg innan filmen visades. Kommer det en andra film tror du?

2009-01-20 @ 14:49:38
Postat av: Emilia

ääälskar den här låten! :D var har du köpt den randiga tröja du har på din header? :D

2009-01-21 @ 21:40:30
URL: http://emiliasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0