Låt barn vara barn!

På min fartfyllda cykel svevar jag förbi en buss, under en tunnel, en cyklist och ett barn med barn.
Killen som inte såg ut att vara mer än 15 år går på promenad men inte själv.. med en barnvagn! Nu är det ju såhär att jag och min fartfyllda cykel inte alls vet om han är barnvakt eller om han är pappa. Vilket som så slog det mig om dendär reklamen som går på tv just nu. "Låt barn vara barn". Flickan som står lutad mot väggen och under tröjan skymtar något runt och stort. Ett foster.. eller en fotboll! Jo, det var en fotboll och hon och sin boll springer iväg ut till friheten.

Somsagt, låt barn vara bran så länge dom kan. Jag önskar att jag var ett barn ibland.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev lite orolig när du skrev den kommentaren men så gick jag in o läste din blogg, då förstod jag, o visst håller jag me dig..

2009-01-12 @ 19:24:17
Postat av: S.

Så du menar att unga mammor är sämre mammor?

2009-01-13 @ 00:51:05
Postat av: Sara Cederborg

Sv S: Absolut inte! jag menar att jag tycker att barn borde få vara barn så länge dom kan och verkligen ta vara på den tiden, för i framtiden har man all tid till att vara vuxen.

2009-01-13 @ 08:23:21
URL: http://projectstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0