Promenad på Björnön & en äldre film

Idag på eftermiddagen åkte jag, emelie och josse iväg till björnön och promenerade. Jag förstår inte hur folk vågar gå, åka skridskor, pimpla ute på isen såhär års. Sen nyår har det pratats jätte mycket om hur pass tunn den är och ovanligt många har ramlat ner i vattnet, och då menar jag bara i mälaren.

Vi gick inte ut på isen, inte så långt iallafall. Vi gick runt tillsammans med våra stavar(!) och kollade på små stugor. Efter vår promenad avslutade vi med att dricka varm choklad. Vi åkte även till hummelsta och köpte godis till kvällen innan vi åkte till björnön.



Snart ska jag äta pizza - ubåtskebab.. sedan kommer tjejerna hit och så ska vi försöka fördriva tiden tills klockan blir 12. Då ska vi nämligen ta allt vårt pick och pack hem till hanna.. uppesittarkväll.



Här kommer en lite äldre "film" från förra våren/sommarn. Vi kommer nu få skåda emelis tekniska sida samt min otroliga charm. Gjord av Emelie:




Kommentarer
Postat av: sop

hahaa,,, orka

2009-01-18 @ 15:06:51
URL: http://sophan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0