Resultatet blev ett riktigt roligt radioprogram

Min dag

Min dag har verkligen vart rolig.
I skolan skulle jag, bianca, calle och big M spela in ett radioprogram på engelska. Alltså, det var för kul!
Resultatet blev ett riktigt roligt radioprogram, från min del på svengelska. Jag sitter just nu och lyssnar igenom alla tabbar som vi gjorde, så himla roligt när det blir fel!

Efter de två långa timmarna åkte jag och mamma och tränade. Det var ett jätte gulligt äldre par som hade varsin ipod. Värsta hiteck :)

Ikväll väntas Let's dance och kanske något gott att äta till det?




Prova att spela in ditt eget radioprogram! Det ger verkligen ett skratt för livet

Kommentarer
Postat av: EMZ

i globen! vore askul, du jag och sophie

2009-01-09 @ 17:20:16
URL: http://ekallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0