Absolute 80's och en uppspelt spicy hot-lunch

Kom precis hem från skolan. Mamma har inhandlat "absolute music 80's" eller något sånt så det spelar kända låtar från 80talet här hemma.

Lunchen idag tog jag, sandra, josse och emelie på spicy hot. Det blev 13c som vanligt med nudlar. Vi gick först ner i matsalen och det första jag sa var "det kurrar spicy i min mage". Vi hamna tillslut på spicy då jag vi inte kunna finna ord för skolmaten.¨

Under lunchen planerade vi även en hel del. Något som vi blev riktigt uppspelta av var tanken av tatuering. Funderingar, research och peppande ledde till att vi skickade iväg ett mejl till pehr, som jag tatuerade mig hos förrut. Vi väntar med spänning!

Dagens citat av Emelie samt mig:
"Det är dyrt, men det är värt"


Kommentarer
Postat av: Molly

svar: Ja eller hur? :D

2008-11-06 @ 17:05:01
URL: http://mollys.devote.se/
Postat av: Mia

vad är 13c egentligen? börjar bli nyfiken på det där stället nu :P

2008-11-06 @ 19:01:40
URL: http://lejonstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0