Äntligen fredag

..och ikväll ska jag se markus krunegård!
Ska bli riktigt kul faktiskt. En av de artister som jag verkligen saknade i somras. Nåja, ikväll händer det!

SACO-mässan var stor. För stor. Man hittade inte speciellt bra och samlade på sig alldeles för många påsar och papper. Dock blev jag riktigt intreserad av en kurs, ett program, eller vad det nu heter. Kan sammanfatta det med två ord; radio & tv. Eller var detdär tre ord? Hmpf.

Radio och tv vill jag jobba med alltså. Tror jag. Vad vet jag, egentligen. Jag känner mig anpassad till det iallafall. Stockholms universitet?

Back to reality:
Ska fixa mig och äta mat, sedan ta bussen ner på stan och möta upp Bodil och sophie.

Ha en bra kväll!
Puss kram



Btw! Har ni hört coldplays nya EP som släptes idag? Prospekt's March
Ni kan lyssna lite på den här

Kommentarer
Postat av: ewezi

Sv: Allt bra med dig då ;)

2008-11-21 @ 17:24:48
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: ewezi

sv: Jo bara bra med mig :D

2008-11-21 @ 19:57:47
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0