att coldplays konserter blir historia i slutet av nästa år känns.. förjävligt

Det kommer en dag, förr eller senare, då allt har sitt slut. Men inte idag, inte imoron, men nästa år.

"- Jag är 31 år nu och tycker inte att band ska fortsätta längre än till 33. Vi ska försöka hinna med så mycket som möjligt fram till slutet av nästa år. Jag tror inte på semester."  http://www.yle.fi/extrem/news/parad_artikel.php?id=20684

Chris anser sig själv för gammal, men herregud 31 år?
Jag visste väl att dom skulle skriva och göra historia förr eller senare,
men inte att det skulle vara historia om ett år?

Kunde inte vart mer glad, eller ledsen vid detta tilfälle. Sjukt glad att jag såg dem för första gången i höstas, men ledsen att det kanske blir första, och därmed sista.

..Men det föds nytt också. Ingen ide att deppa igen musikvärlden.
Imorgon släpps väl antagligen Coldplays sista skiva "Prospekt's March". Ser med glädje fram emot det skivsläppet!




Coldplay i Globen 17 september 2009

Kommentarer
Postat av: ROXY

haha, jaha :D varför har ni inte varsin blogg då? :)



låter jättemys med julbal iaf. önskar vi hade sånt på vår skola, jag gick ju inte ens på den vanliga balen :<

2008-11-21 @ 00:36:17
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0