Black and white

Fan, rent ut sagt, så skönt med helg!
Det är fredag och man släpper alla sina bekymmer och lever livet. Visst är det så?
På söndag inser man att man inte borde gjort det, då man får en stor jävla börda på sig inför kommande vecka.
Pratar såklart om skolarbeten.
Men..
Men, jag tänker inte plugga och skriva på arbeten på en fredag.
För det är helg
och ledigt!

Ikväll ska jag förhoppningsvis till Kungariket kungsör. Det bjuds på fest med black and white tema. Intressant!
Imorgon blir det middag hos Ellinor, då hon fyller 18 år på söndag. Det var på tiden
Kommande vecka blir till att fira Bianca, och veckan efter det är det Bal, och efter det kommer "maskinen" till stan.
Min plånbok avlider åter igen.




Josefin och jag på Pluto i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0