Dagen efter black and white temat

Igår drog vi alltså iväg till blue moon bar på after work. Vin, öl och cider kostar bara 33 kronor innan klockan åtta. Självklart var vi där i tid och bunkra upp en hel del. Senare frammåt kvällen skulle vi till pluto där det var Black and white tema. Sophie hade pratat med sin vän Oskar som jobbar där och vi kom utan problem in.



Väl inne påstod tjejerna att det var min dag, det var jag som skulle dricka alldeles för mycket osv. Dock så förstår jag inte varför, menmen. Snälla vänner som jag har så köper dom bla. en shot till mig. Väldigt snällt tycker jag. Dock det dom inte visste var att jag tål allt. allt. Hihi

Kvällen flöt på och hade riktigt kul faktiskt. Bianca ringer precis när jag står i garderoben så möter upp henne för lite mat. Trevligt. Träffade även en gamal "vän" på bc som Bianca snabbt blev kompis med. För skön.



Kvällens citat måste nog vart "Va gott du luktar.. du luktar som en varm sommarmorgon" eller "..antingen går jag iväg nu eller så sitter jag kvar och blir mannen som satt kvar för länge"

Jag har ett svagt minne om att ett antal vimmelbilder kommer publiceras senare idag. Vi får se!
Jag ska iallafall på släktmiddag hela denna långa dag. Ganska jobbigt, men trevligt iofs. Vad tycker ni om släktmiddagar? Lite jobbigt när man ska behöva åka iväg och bli instäng i en liten liten stad.. köping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0