Dendär pälsjackan

Jajusstja! Jag svängde förbi myrorna igen idag eftersom jag hängde undan den. Provad den yttligare en gång till. Tänkte lite. Fick råd och tips. Åsikter.

Kom hem utan dendär pälsjackan.
Jag inbillade mig nog lite för mycket om hur pass snygg och passande den var. Kan lätt hitta finare om jag letar :)

Slutade tidigt idag, då passade jag på att åka och shoppa mat med mamma! Storhandling på coop forum. Kom hem med lite godis till morgondagens äventyr - Stockholm! Ska till dramaten med skolan. Hoppas ja får med mig tjejerna till pizza hut. Emelie är väll på iallafall hoppas jag!

Dags att "chilla" lite mer och snart åka iväg och repa.
Pusskram


jusste! Såg ni beverly hills igår? Det var ju så bra =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0