Det är så mörkt utomhus

Hela dan, varje da'

Utöver vår mörka årstid så är jag super trött. Idag på repet körde vi samma gamla veva, varken bättre eller sämre. Mina ögonlock var nära att falla. Är så himla trött just nu. Har haft lite småhalvt opeppande humör idag, måste vara på grund av min sömn på 9 timmar! Fattar inte, det är ju rena prinsesssömnen, nästan?!

Nu känner jag mig nära sömn. Ska kolla på tv, och gå och lägga mig.
Morgondagen gör ju inte saken bättre, direkt. En lång, lång, lång dag i Stockholm. Men det ska bli kul, det ska det! Tänkte ta med mig kameran så kanske det dyker upp lite härliga bilder här på bloggen :)

Godnatt
Ha en bra dag, imorgon
och en kväll, idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0