Efterlängtade helg

Fredagar är så sköna! För sköna!

Idag tänkte jag ta bild på min outfit. Till min förvåning märker jag att batterierna är slut i min kamera. (Ja, jag har en äldre version av olympus som kräver batterier). Det tråkiga är att vi råkar inte ha några batterier hemma så får bli till att handla det imorgon kanske. Eller idag!

Hittade  iallafall en lite äldre bild på mig där jag faktiskt har samma kläder som jag har idag. Tshirten kommer från Topshop, collectionen år 2006 (grejer det). Sen har jag idag också en svart kjol med knappar som är från M&Q. Strumpbyxor samt converse till detta.










Sara 2006

Kommentarer
Postat av: elin.e

din header är underfin

2008-11-15 @ 11:00:43
URL: http://elineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0